Will you marry me?

6:59

אני לא מעריצה גדולה של חתונות, אני גם לא נגדן...
בסופו של דבר מדובר ביום שכולו מוקדש לכלה....סליחה חתן יקר, אתה באמת מקסים בחליפה ה - מאווווווד מקורית שלבשת, זאת שבשביל "הקטע" חברים שלך באו עם אותה חליפה בדיוק!!
אבל כן...זה היום של הכלה.

כל קיץ אותו הסיפור, כלה - לבנה, תחרה - לבנה, פרחים - לבנים, אורחים - רעבים, סלמון - לא מתובל, אורחים - מאוכזבים והינומה....אלוהיםםםםם ההינומה!

כשחשבתי על מה יכתב הפוסט ישר חשבתי על חתונה, והכי קל זה להפנות אצבע מאשימה למסורת המגוחכת בה כלה צריכה להיות לבנה, ויהיה לי כל כך קל לכתוב על זה שחייבים "לשבור את הצבע"
אבל החלטתי שלא!
לא אדבר על הלבן ( אם כי אני מעדיפה שנחליף אותו כי כבר נמאס לכולנו שכל הכלות נראות אותו הדבר, כן כלה מתוקה לא חידשת לנו שום דבר, ושמלת הכלה שלך היא בדיוק אותה שמלה כלה שהייתה לחברה שלך רק בלי השובל, כי הורדת אותו...ברחבת הריקודים, מה שיוצר אשליה של "החלפתי לשמלה אחרת" - לא חידשת!)
אז כן.. אני לא הולכת לדבר אתכם על הצבע. 
אני רוצה דווקא לשים דגש על הפריט, הכי הכי הכי יפה לדעתי
שהכלה לובשת באותו אירוע, וזאת ההינומה!

הפריט היפיפה הזה, ה-פריט ה-שוביניסטי שמחסה את פניה של הכלה אחרי שארבע שעות איפרו אותה,
הוא לדעתי הפריט הכי יפה שכלה לובשת.
סטייל מטורף!!!!!!!!

הטול שנשפך על פניה של כלה, מביא רכות נשית מדהימה! פשוט מדהימה! לשמלה המכוערת שהיא לובשת.

הסתובבתי בסלוניי כלה, ובמין מנהג אובססיבי ליטפתי הינומות, וחשבתי לעצמי...אם הייתי רוצה להתחתן, עם איזו הינומה הייתי נכנסת לחופה?

אני כל כך אוהבת אתניות, ושורשיות, גם אם השורש לא שלי, אני אוהבת הסטוריה!
באחד מסלוני הכלה מצאתי הינומה בוכרית - "ג'ומה", הייתה ג'ומה שמולבשת כמו כובע והייתה ג'ומה שנופלת על הפנים כמו הינומה ממשי עטור חרוזים.
זה היה מקסים!

כמה אותנטי!!!!

סביר להניח שאם הייתי רוצה להתחתן הייתי לובשת הינומה בוכרית, או הינומה שעמוסה בטול ורוד בייבי ושמלה שחורה עם תחרה עדינה וכמובן - נעליי סטאן סמית'.

אתם מכירים את זה שנאבד לכם משהו, ואז קופץ איזה מישהו מעצבן ואומר לכם:
 "כשלא מחפשים - מוצאים" ?

אז אחרי יום שלם בו מיששתי הינומות, נכנסתי לסניף של "פומה" בעזריאלי, ואז לפתע התגלתה למולי 

ההינומה המושלמת!!!!!!!!!!!


















 כובע הינומה:  FENTY PUMA BY RIHANNA

משקפיים: GIANT VINTAGE

שמלה: ADIDAS ORIGINALS

נעליים: ADIDAS ORIGINALS SUPERSTAR


צילום : שובל חזיזה






You Might Also Like

0 תגובות

SHARE

Popular Posts

צרו קשר

שם

אימייל *

הודעה *

חפש בבלוג זה

Subscribe